Öitä poltellessa

Kello repii jo kolmea. Palasin juuri talonmiehen hommista kutoselta, missä oli AC/DC karkelot. Tietämättä sen kummemmin illan suuntimasta olin jo ennakkoon hyvällä miellellä. Jos bändi vetää ko. bändiä, niin ei voi olla paha savotta. No Smoju tuli taloon ja sitten pygailtiinkin sen seitsemää mikkiä pystyyn ja sitä sun tätä. Ei muuten, mutta erikoiskokoonpanoa (Siis acdc meininginksi) pukkasi. Iisiä hommaa siis mulle, kun ei tarvinnu kuin vetää piuhoja, pystyttää mikkejä ja keksiä tekkiskää. Yleensä tykkään näet olla talonmiehenä myös miksaavana osapuolena, niin ei tylsisty. No tupakkia poltellessa ja loppuillasta tiskijukan toimia hoidellessa.

Mulla on näemmä kääntynyt vuorokausirytmi päälaelleen: Alkuviikon yöt on menny lueskellesa ja pyöriessä, kun ei meinaa uni tulla sitten millään. Viime yönä sain päästään kiinni joskus viiden korvilla, heräilin puolen yön maissa ja päivällä olin taas ihan poikki. Vetäisin paritkin päikkärit, mutta nyt, kun normaali suorittava kansan osa on jo psykofyysisesti latautumassa uuteen päivään, olen minä puolestani taas ihan peipposena.

Huomenna jotain räppivetoa radarilla.

Tulis se uni vaan...

tie

Kommentit

Suositut tekstit