Päivän sana

Arvatkaapas kaikki kullannuput siellä näyttöpäätteittenne takana, kenen suusta seuraava lause onkaan rakentunut:

”Kaikki tietää mut siitä poliittisesta skandaalista viime vuonna. Se oli mun elämäni kamalin vuosi. Mua on herjattu ja kivitetty, mä tiedän, mitä on olla farisealainen.

Kahden pisteen vihje:
Farisealaisuus: Tekopyhä, Teeskentelevä, Ulkokultainen.

Nonniin ja kaikki tiesi. Paljon onnea voittajille!

Jasse

Kommentit

  1. En kyä tienny, vai "Suomen tunnetuin julkkis". Huvittaa kyllä se "poliittinen skandaalikin", jolla toki oli poliittisia seurauksia.

    Sanopa alan miehenä, oletko kuullut Tundramatikia? Tyrkytettiin kuultavaksi pientä väläystä, joka oli niin messevä, että pitäisi kai hommata koko levy. Olin huomaavinani, että ovat olleet joskus yhteiskeikalla Plutoniumin kanssa, sillä kysäisen.

    VastaaPoista
  2. Juu, loisto bändi, etenkin livenä!

    VastaaPoista
  3. se Tukiainen.


    Mulla on, tuli mieleen, tällainen, wanha tosin, kuka sanoi (haastattelijoille):

    "Sanokaa te, onko järki päässäni vai ei?"

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit