Sailing The Seas Of Cheese

Valtavirran toisella rannalla kalastelevalle, netin syövereistä nousee toisinaan mitä kummallisempaa syvänmeren kalaa, jota ei jokaiselta kalatiskiltä normaalisti löydy. (Melkoinen allegoria, häh!) Meinaan, että noin puolen vuoden välein kasaan musiikki suosituksia yhteen läjään ja nakkaan waretus verkkoni vesille. Toisinaan lataan jotakin myös ihan fiilispohjalta, nimen tai muun mukaan. Näitä sitten latailen iPodiini ja makustelen huolella.
Loppujen lopuksi roskakalan osuus tästä kaikesta on noin 90% jotka heitän takaisin ja loput päädyn hankkimaan itselleni. Jos olisin vain kauppojen tarjonnan varassa, olisin paljon onnettomampi ihminen. Tämän tavan avulla, olen rakastunut mm. sellaisiin bändeihin, kuin: Tipper, Soft pink truth, The Books, Ellen Allien, Hanne Hukkelberg, Strappin Young Lad. Sanovatko mitään? Sitähän minäkin.
Itseasiassa omaksuttuani moisen laittoman tavan, musiikki ostosteni määrä on noussut huikeat 60% Samassa suhteessa vitutuksen määrä on laskenut, kun olen mennyt hankkimaan jonkun hehkutetun levyn, joka paljastuu jälleen munattomaksi paskaksi.
Tiedän. Mä olen paha!

Kommentit

  1. Minä voisin hyvin noin muuten nyökkäillä tälle kaikelle hyväksyvästi ja kannattaen, mutta kuka helvetti muka tutustuu Strapping young ladiin vasta internetin kautta, hä!

    VastaaPoista
  2. Ihan samanlainen tyyppi, joka tämän luettuaan menee googlaillen Medeski, Martin & Woodsin sivuille ja räjäyttää tajuntansa!

    Maailmassa on ihan vitusti hyvää musaa!

    VastaaPoista
  3. Mä olen jo räjäyttänyt tajuntani noitten kaikkien takia. Primuksesta en ole kuitenkaan vielä selvinnyt. Jäi ns. päälle.

    Onni että maailmassa niin vitusti sitä hyvää musiikkia. Muuten kärsisin.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit