NO NYT ON!!!!

-Hei onks sulla myspace sivuja?
-Saisko niitä sun biisejä kuulla vaikka myspaceen?
-Mikset sä paa kamaas sinne myspaceen?
-Mikä sun myspaceosoite on?

No mulla on blogi, flickeri, pari sähköpostiosoitteita ja muutama sata megaa tilaa, jonne tarvittaessa voi sälää upattua ja musaa saa, kun viitsii pyytää osoitetta.
Mut ei. Se ei riitä.
No nyt pitäis riittää, kun on sit se myspacekin.

Jään innolla odottamaan.

-Hei sullahan oli myspace sivut.
-Mikä se sun myspacen osoite olikaan?
-Mikset sä oo pannu myspaceen sitä vuoden 99 remixiäs siitä levottomasta tuhkimosta?
-Entä sitä herkkää tulkintaa kulkuset-kappaleesta?

Kommentit

  1. Hei, mut siis sullahan ei oo mitään, mullapa on:
    last.fm
    , ja sit videoo youtubessa, joo ja kuvia kans flickrissä kun mä oon niin proo, ja buukmarkit del.icio.usissa ja sit ainakin viisi blogia, joita en nyt jaksa tähän linkittää vaikka pitäisi, ai niin ja myspacekin löytyy, ja mun musa on muuten parempaa kun sun

    että kyllä jää jälkiä jälkipolville , kiikkustuoliin tarinoita

    VastaaPoista
  2. Kiitos Sami.
    Heti on jotenkin kevyempi olo :D

    VastaaPoista
  3. Ai niin olenhan mä irc-galleriassakin :D

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit