Vitun pissis

Lähijunassa kuulee tuhansia tarinoita. Yleensä tahtomattaan.

-"...No sit se vitun urpo käy siinä lässyttään jostain, et sulla on vittu kauniit silmät
tai jotain perusläppää. Vittu ku ei saa olla rauhas ees himabileissä. Hyvä ku ei sanonu suoraan et sulla on vitun hyvät tissit, tai lähetääks vittu paneen... No en mä vetäny ku jonku twelvarin enkä ollu ees mitenkään vitun sekixissä tai vittu mitään... No kai se mun kundi katto sitä ihan vitun pahasti vittu hyvä ettei vetäny sitä vittu turpaan tai potkinu päähän. Niin tai hyvä ja hyvä... No vittu etelähaagas just vittu matkalla tajuutsä!!! No vittu nähään mo!"

- Anteeksi neiti, satuin vain pistämään merkille että äskeisen puhelusi aikana esiintyi "vittu" sana tuollaiset vaatimattomat 57 kertaa.

-No entä sitten? Vittuuks mun puhelut sulle kuuluu???

-No sitähän ne kuuluu, että sä kailotat asioitas julkisessa kulkuneuvossa sadan desibelin voimakkuudella, mutta ei se ollut pointtina, vaan sun verbaliikkasi.

-Siis mitä vittuu! Käyt säkin vitun pahvi keuhkoon jostain kiroilusta haloo???

-No lähinnä sitä mun asiani koskee, että moinen vittu-sanan käyttö kielii auttamattoman pienestä sanavarastosta ja mielikuvituksen puutteesta...

-Siis mitä vittuu sä sönkötät siinä???

-Anna mä nyt selitän mun pointin. Jos sä heittäisit väliin esimerkiksi "saatanan idari"
"helvetin kusipää" tahi " perkeleen peelo" saisivat voimasanat asianmukaista painoa.
Moinen vitun viljely kun lähinnä latistaa puhettasi.
Mietippäs kuule asiaa, mun täytyy jäädä tällä asemalla. On vähän vähän vitun kiire töihin. Moi!

Kommentit

  1. Hoho! Pissixet eli sadettajat on ihan diamondii!

    VastaaPoista
  2. Joo, ne kuuluu asiaan kuin kuppa töölöön.

    VastaaPoista
  3. Mä voin joskus referoida ton sadettaja-läpän jahka osutaan naamatusten. Se on sit ihan vitun huono, ja siks just hauska.

    VastaaPoista
  4. Odotan sitäkin innokkaammin :D

    VastaaPoista
  5. "No vittu, jos me ei vittu saada vittu vitutella ihan niin vitun paljon kun meistä lähtee niin se on vittu jotain vitun sortoa, vittu. Haistakaa te vaan vittu vitut. Vittu" (Joni 2007). HIKIPEDIASTA.:D

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit