Matkustustas

Ei pitäis ikinä olettaa mitään. Ihan vain tiedoksenne, että Tavastian tiskin direct outit lähtevät vasta Eq:itten ja inserttien jälkeen.

Itse taas lähden yhden jälkeen Ouluun. Torstaina olis Reiskan keikka nelifemmassa, joten lähden näin vähän etukäteen, jotta ehdin nähdä perhettä ja tuttuja paremmin.
Vaimo tulee huomenna perästä.
Jatkan vielä lauantaina bändin kanssa Kuopijoon, misssä keikka. Seuraava päivä pitäis sitten viihdyttää itseään ko. kaupungissa, koskapa ASA:n poijaat tulevat keikalle lauantai illaksi, mikä tulisi miksata. Jos kävis vaikka elokuvissa pitkästä aikaa. Kai siellä Kuopijossaki on tokkinsa semmosia eläviä kuveja?

***Technique läpändeeros***

Hehkutanpas tässä pitkästä aikaa tekniikkaa: Puolen teran ulkoinen kovalevy tuli hommattua noihin backuppiloihin. Meleko halapaa on megtavun hinta näinä päivinä.
Näin ollen sain vihdoinkin tulille tuon Lumilepardin oman Time Machine systeemin. Melko helppoa: Lyöt levyn kylkeen ja kaikki hoituu automaagisesti. Eli torttapotortiaasti: Niinku pitääkin.

Ja kun taannoin tilasin ne Sonyn MDR-7506 Luurit, niin lienee asiallista kertoa vähän käyttökokemuksiakin. Noh, ne on ihan helvetin hyvät. Ergonomia on erittäin kohdallaan ja soundi tasapainoinen ja läsnä. Eristyskin on riittävä keikkakäyttöön. Snadisti ne on mun korvaani kovahkot ylämidlestään, mutta se nyt on tyyppiominaisuus suljetuissa ja toisaalta mä olen niin tiukasti pehmeämmän soundin ystävä. Hyvin tulee jokatapauksessa tämä ukko toimeen näitten kanssa. Olen antanut muuten itseni ymmärtää, että näitten valmistus olis vastikää lopetettu. Taitavat olla liian hyvin rakennetut nykyaikaa silmälläpitäen. Niin että kandee ostaa kuleksimasta, jos tulee vastaan. Mä mietin tässä, josko ostais yhdet ylimääräiset varastoon?
Pakkaus

Kommentit

  1. Ai sullakin on vielä Tiikeri käytössä? En pysty vanhaan louskuun uudempaa suosilla tunkemaan.

    Tohtiiko kysyä, minkä ulkoisen hommasit? Puoli vuotta sitten hankin Western Digitalin teran kovon, kun siinä oli firewire. Nyt pelaa hienosti automaagikon tavoin, mutta pitihän se alustaa ensin. Satkun nurkilla taisi olla hinta.

    VastaaPoista
  2. Ai oho, lapsusta pukkasi. Lumilepardi tässä on nykysellään.
    Mä nappasin kaupasta halvimman 500gigasen aseman kuudella kympillä.
    Usbilla mennään. Mallia tai ees valmistajaa en kyllä muista :)

    VastaaPoista
  3. Tuanoinniin. Se direct outti on ennen inserttiä ja eq:ta jos painaa sen PRE-nappulan pohjaan siinä potikan vieressä. Mä oon siellä joskus jonkun Olavivedon nauhoittanu ihan kunnialla, ja gootteja oon kans nauhoitellu aina kun lavapäässä on ollu H3000.

    VastaaPoista
  4. Woot?
    Joka päivä, jotain uutta!

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit