Oh Susan´na ei pidä sinun...

Taas tuppas huvittamaan hyvinkin taajaan:

* * * * *

Kustantaja Kari Ojala kirjoittaa kirjan Susan Kurosesta. Susan Kurosesta valmistellaan kirjaa ensi syksyksi. - Olen ollut naimisissa tämän projektin kanssa, joten kirjan kirjoittaminen on helppo juttu, Tapaus Kuronen -kirjan kirjoittaja Kari Ojala Etukeno Oy:stä kertoo. Kirja on dokumentti ja reportaasi Susan Kurosen ympärillä pyörivästä kohusta. Teos käsittelee pääministeri Matti Vanhasen ja Susan Kurosen suhteen jälkeistä mediamylläkkää sekä Susanin persoonaa. - Olen säntillisesti kasannut kaikki lehdet, jotka käsittelevät Kurosta. Ojalan mukaan kirja julkaistaan ensi syksynä. - Minun ei tarvitse kysyä lupaa kirjan kirjoittamiseen Susan Kuroselta. En aio kertoa kirjassa sellaista, josta voisi aiheutua Susanille ongelmia. Susan Kuronen suhtautuu neutraalisti uuteen kirjaprojektiin. - Olen kuullut puhuttavan kirjan teemasta, mutta en tunne sitä tarkemmin.

(Iltalehti)

* * * * *

Mä en oikeesti keksi yhtäkään ihmistä kulttuuritutkijoiden lisäksi, jotka vois oikeasti olla kiinnostuneita tästä opuksesta.
Mutta siitä huolimatta kustantaja Kari Ojala on nähdäkseni maailman paras siinä mitä hän tekee. Harva julkaisee yhtä kohuttuja kirjoja ja vielä kun huomioidaan se, että hän on itse kirjoittanut toisen näistä kohukirjoista, olkoonkin se vielä kirjoittamatta, ollaan niin lähellä dadaistista ikiliikkujaa, että Spedekin kalpenisi, ellei olisi jo kalvennut.

Kommentit

Lähetä kommentti

Suositut tekstit