Käytöskukkanen

Tästä tarinasta tulikin mieleeni taannoinen sattumus lähikaupassa.

Siinä minä olin, ympyrätalon smarketin kassajonossa, joka liikkui tuskastuttavan hitaasti, kuten myös viereinen jono. Yht´äkkiä bongaan vierestä avautuvan kassan, johon ihmiset jo toisista jonoista hakeuvat. Niin minäkin. Paistattelen siinä onnistuneen liikkuni aiheuttamassa mielihyvässä, kun kuulen takaani rouvaihmisen närkästyneen äänen.
"Anteeksi mutta minä olin tässä kyllä ensin!"
Minä kyllä tiedostan vajavaiset tietoni kvanttifysiikasta, joten teen tarkentavan kysymykseni.
"Jos te olitte tässä minua ennen, niin miten sitten olet jonossa takanani?"

Ei hänkään tainnut tietää kvanttifysiikasta minua enempää. Naamansa näytti norsunvitulta.

Kommentit

  1. Ympyrätalon S-marketin jonot on aina helvettiä...

    VastaaPoista
  2. Nykyään haenkin sieltä lähinnä lantringit.
    Muutoin preferoin ns. maxia

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit